• (iOS) Magic Jigsaw Puzzles - Game HD žetoni za generiranje goljufivih kod

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Jigsaw Puzzles - Game HD ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Magic Jigsaw Puzzles - Game HD IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ žetoni za generiranje goljufivih kod ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Magic Jigsaw Puzzles - Game HD 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pred kratkim sem posodobil aplikacijo in zdaj je za sestavljanko s 630 deli na voljo samo ena lestvica, ki jo razdeli na 4 dele namesto na 6. Zakaj je tako? Moj vid ni odličen, zdaj pa so koščki drobni. Slaba izbira! Uredi - odgovori na spodnji komentar ... ja, to vem. Včasih je bilo mogoče povečati dvakrat, zdaj se lahko zgodi samo enkrat. Razdelite sestavljanko na 4 dele, namesto na 6 (kjer so kosi večji). minus zvezdica za tvojo nezmožnost, da dejansko prebereš mojo izvirno objavo.

    O quebra-cabeça mágico Quebra-cabeça zay

    Jaz ljubim to igro. Pomaga mi, da se sprostim in razbremenim ali samo preživim čas, ko je to potrebno. Oglasi na sredini so zelo nadležni in naredijo igro manj sproščujočo, zelo moteče pa je tudi tisto pojavno darilo, ki zavzame dober kos zaslona. Popolnoma razumem, da imate oglase ... toda večkratna igra sredi igre postane frustrirajoča.

    Kontrole so jezne. Ko moja roka ustvari senco na zaslonu ali košček prahu prileti skozi sobo, igra to vzame kot dotik in prikaže 30-sekundne oglase.

    Užival sem v tej igri. Zdaj je poskusna igra. Pri igranju je včasih mogoče premakniti samo 2 kosi. To se je zgodilo že prej, potem pa je bilo ok in se je spet začela ista težava. Pred kratkim se je sestavljanka, ki sem jo delal, zamenjala s skoraj dokončane z nekaj, ki bi sestavljanko dokončali.

    Zdi se, da je s tem trenutno nekaj težav. Trenutno se ukvarjam z Disneyjevimi zbirkami, vendar sem ugotovil, da uganke, ki jih dokončam, nimajo pomena za uganko, ki jo izberem. Mislim, da kliknem na Lepotica in zver in dobim sestavljanko Alice v čudežni deželi. Kliknem na Alico v čudežni deželi in dobim Trnuljčico, ki sem jo že dokončal. Tudi odstranitev ne odpravi težave. Sicer pa je to dobro

    Μαγικά Παζλ - Jigsaw Puzzles Παιχνίδια παζλ zdj

    srčkana igra. hkrati zaslužite denar

    Sestavljanka te igre je čudovita. Všeč so mi slike, ki jih je naložil uporabnik, in nikoli ne zmanjka ugank. Tudi izzivi so mi zelo všeč. Zakaj torej 3 zvezdice? Zaradi zahrbtnih oglasov, ki se namestijo na mojo napravo brez mojega dovoljenja!!! Nimam druge igre/aplikacije, ki bi imela tovrstne oglase. Ko poskušate "opustiti" oglas, se namesto tega le prenese v ozadju. Edini način, kako vem, da je to storil, je, da pogledam svoje prenesene aplikacije in jih najdem. Opozorilo!

    Plačano, da se znebite oglasov, vendar še vedno prihajajo – ni kontaktnih podatkov za igro

    Na splošno je odlična igra, v kateri se lahko izgubite... URE porabim za te uganke. Všeč mi je, da se novi kompleti odklenejo, ko napredujete.. To je dobesedno neskončna BREZPLAČNA igra!!

    Hero Wars Juegos de rol zaev

    Preveč oglasov in vse slabše.

    Igra mi je zelo všeč. Ima gladko celotno zasnovo, lepe slike za predvajanje in poskrbi, da je vse skupaj prijetno z novimi paketi in dogodki. Včasih so oglasi lahko nadležni. Kar pa bi rad videl in kar si resnično želim od aplikacije sestavljanke, bi bila funkcija za več igralcev. Želim imeti sobo, v katero se lahko moji prijatelji pridružijo in spet odidejo, in kjer lahko vsi skupaj delamo (morda delimo točke)! Če bi imel takšno funkcijo, bi dal 5 zvezdic

    Μαγικά Παζλ - Jigsaw Puzzles Παιχνίδια παζλ zdj

    Ste želeli igrati Disneyjeve uganke, a jih zaklenete za 20 $ mesečno naročnino? Za Disney+ je 3-krat cenejši. Odstranjevanje.

    Rada delam uganke in tudi moji otroci uživajo v njih

    Vsake druge 2-3 je oglas

    To je miselna igra, ki jo imate v mislih in jo lahko igrate ali pa nimate uma in igra izgleda tako težko, zato se ta igra zažene za pameten um vso srečo, imam pamet, izgledam uganka, lahko vso srečo


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :